loading...
کانون فرهنگی شهید ابراهیم منصورآبادی
صادقیان بازدید : 49 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (1)

 

 

من حق دارم ایام فاطمیه لباس مشکی تنم کنم (حتی تابستون)

 

 و کسی حق ندارد به من بگوید تو همش در غم و ماتم به سر می بری!

 

من یک دختر مذهبی هستم …

 

من حق دارم محرم که می شود زنگ تلفن همراه خودم را مداحی بگذارم

 

 و کسی حق ندارد به من بگوید تو انسان افسرده ای هستی!

 

من یک دختر مذهبی هستم …

 

من حق دارم عکس شهید را به عنوان پس زمینه گوشی ام انتخاب کنم

 

 و کسی حق ندارد با دیدن عکس شهید به من پوزخند بزند!

 

من یک دختر مذهبی هستم …

 

من حق دارم به جای سینما رفتن شبهای جمعه گلزار بروم

 

 و کسی حق ندارد به تمسخر بگوید که شماها را فقط باید در قبرستان پیدا کرد!

 

من یک دختر مذهبی هستم …

 

من حق دارم که دوست نداشته باشم اسم بازیگرهای هالیوودی

 

 و فوتبالیست ها ی خارجی را بدانم

 

 و کسی حق ندارند من را انسان عقب افتاده ای بداند!

 

من یک دختر مذهبی هستم …

 

من حق دارم هر کجا عکس رهبرم را دیدم به او ابراز ارادت کنم

 

و اشکهایم جاری بشود به خاطر مظلومیت های آقا

 

 و کسی حق ندارد چپ چپ به من نگاه کند!

 

من یک دختر مذهبی هستم …

 

من حق دارم توی خط واحد بجای گوش دادن اندی و ….، مداحی حاج منصور گوش بدم 

 

و حق دارم وقتی راه میرم بجای اینکه زل بزنم تو صورت پسرای مردم سرم پایین باشه 

 

و کسی حق ندارد به من بگوید ” چقدر املی “!

 

من یک دختر مذهبی هستم …

 

من معنای لذت بردن از زندگی را می دانم…

 

من یک دختر مذهبی هستم …

 

من معنای شادی و خنده را می دانم…

 

من یک دختر مذهبی هستم …

 

من انسان غمگین و افسره ای نیستم…

 

من یک دختر مذهبی هستم …

 

من از زندگی به شیوه خودم لذت می برم…

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط lonly girl در تاریخ 1393/10/06 و 14:57 دقیقه ارسال شده است

salam!
matlab khoobie ba baaziaz qesmata kamelan movafeqamشکلک
ama baazi jahash vaqean efratie O_O
YE DOKHTARE MAZHABI to in jameeh baiad ye chizaie ham halish bashe!
mazhabi boodan k faqat b nohe goosh dadan nistشکلک
are qabool k in ahangaie cherto bi mohtava hata arzeshe y bar goosh dadano ham nadaranشکلک
vali shoma ham zeiade ravi kardin dige!
ya masalan hamin moqaieseie sinama o golzar
khob y ENSAN mazhabi nemitoone dar kenanar sar zadan be shohada ba doostash ya khanevadeh bere sinama?
baba yekam adelane fek konin!!!
شکلک
پاسخ : سلام دوست عزیز شما درست عرض میکنید اما...
دختر مذهبی نباید به این شکل باشه ولی نزدیک به این نوشته باید عمل کنه. من هم مخالف این هستم که تمام سال مداحی گوش کنه کسی. افرادی مثل من علاقه زیادی به امام حسین دارم و به شخصه تمام سال مداحی گوش می کنم اما در جمعی که موسقی گذاشتن هم باشم به هیچ عنوان صحبتی از قطع کردن آن نمی زنم هر کسی یک عقیده دارد خیلی خوشحالم که کسانی مثل شما دوست عزیز انتقاد میکنید من هم با شما هم عقیده هستم نباید در دین افراطی بود چون باعث نابودی می شود و امیدوارم اگر نظر را خواندید به سوالم پاسخ دهید .
ایا با گفتن حرف های بالا باز ما افراط گرا هستیم در دین افراط گرایی مارا در چه چیزی میبینید ممنون میشوم اگر پاسخ دهید یا در سایت یا در ایمیل سایت
Hossein4140@gmail.com


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسلام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مجموعه ی کانون شهید ابراهیم منصورابادی رضایت دارید
    سیاسی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 546
  • بازدید کلی : 9,660